Handelsbetingelser – Rene Leverum
Virksomhedsoplysninger
Rene-Leverum ApS
Bymosevej 2
3200 Helsinge
CVR-nr.: 45628493
Tlf.: +45 28 43 39 63
1. Generelt
Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler indgået mellem Rene-Leverum ApS og vores kunder, medmindre andet er skriftligt aftalt. Formålet er at sikre klare rammer for samarbejdet og skabe gennemsigtighed om vores ydelser.
2. Ydelser
Vi tilbyder professionel rengøring til både private og erhvervskunder i Nordsjælland, herunder:
- Boligrengøring
- Kontorrengøring
- Detailrengøring
- Industrierengøring
- Offentlig rengøring
Alt rengøring udføres af faglærte medarbejdere ansat under ordentlige arbejdsvilkår. Rengøringen tilpasses kundens specifikke behov og aftales individuelt.
3. Tilbud og priser
Vi tilbyder professionel rengøring til både private og erhvervskunder i Nordsjælland, herunder:
- Tilbud gives skriftligt og er gældende i 30 dage fra udstedelsesdatoen.
- Priserne er angivet ekskl. moms, medmindre andet er anført.
- Ændringer i opgavens omfang kan medføre prisjustering.
4. Aftaleindgåelse
En aftale anses som bindende, når kunden skriftligt (fx via e-mail) har accepteret tilbuddet eller modtaget en ordrebekræftelse fra Rene Leverum.
5. Betalingsbetingelser
- Betaling skal ske senest 8 dage netto fra fakturadato, medmindre andet er aftalt.
- Ved forsinket betaling pålægges renter i henhold til renteloven samt eventuelle rykkergebyrer.
6. Udførelse af arbejdet
- Rengøringen udføres på de aftalte tidspunkter.
- Kunden skal sikre fri adgang til lokalerne på det aftalte tidspunkt.
- Eventuelle ekstraopgaver udføres kun efter aftale og faktureres særskilt.
7. Afbestilling og ændringer
- Afbestilling eller ændring af aftalt rengøring skal ske senest 24 timer før aftalt tidspunkt.
- Ved for sen afbestilling kan der opkræves op til 50 % af prisen for den aftalte ydelse.
8. Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler skal meddeles skriftligt senest 24 timer efter udført rengøring, så vi kan rette op hurtigst muligt.
9. Ansvar
- Rene-Leverum ApS er ansvarlig for skader forvoldt af vores medarbejdere under opgavens udførelse i henhold til gældende lovgivning.
- Vi er dækket af relevant erhvervs- og ansvarsforsikring.
- Vi hæfter ikke for indirekte tab eller driftstab.
10. Force majeure
Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser eller manglende opfyldelse af aftaler som følge af forhold uden for vores kontrol, herunder sygdom, ulykker, ekstreme vejrforhold eller myndighedspåbud.
11. Persondata
Vi behandler kunders personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR). Oplysningerne anvendes kun til administration af kundeforholdet og videregives ikke uden samtykke.
12. Lovvalg og værneting
Alle tvister afgøres efter dansk ret ved Retten i Helsingør som værneting, medmindre andet er aftalt.